1 Απριλίου 2013

Βουτυρένια μπισκότα με ροζ πιπέρι




υλικά
200γρ βούτυρο
100γρ ζάχαρη άχνη
250γρ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 κουταλάκι ανθός αλατιού
2 κουταλιές ροζ πιπέρι 



εκτέλεση
Λιώνετε σε χαμηλή φωτιά το βούτυρο.
Ανακατεύετε σ'ένα μπώλ, το λιωμένο βούτυρο με τη ζάχαρη άχνη. 
Προσθέτετε το αλεύρι και το αλάτι. 
Ανακατεύετε καλά μ' ένα κουτάλι και ρίχνετε και το πιπέρι. Θα έχετε μία πολύ μαλακή ζύμη.
Ρίχνετε τη ζύμη πάνω σε ένα μεγάλο κομμάτι διαφανή μεμβράνη. Το πλάθετε να γίνει μπαστούνι και το τυλίγετε. 
Βάζετε το μπαστούνι στο ψυγείο για 2-3 ώρες να παγώσει.


Όταν είναι έτοιμο, το κόβετε σε φέτες και τις τοποθετείτε σε ταψάκι στρωμένο με αντικολλητικό χαρτί.



Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180C και ψήνετε τα μπισκότα για 20 λεπτά.

 

 the recipe in english

38 σχόλια:

  1. Καλημέρα όλη μέρα και από εδώ λοιπόν!!
    Ωστε εδώ χρησιμοποίησες το ροζ πιπέρι λοιπόν και αναρρωτιόμουν!!! Η εφευρετικότητά σου δεν έχει όρια Πέπη!! Τα πήρες τα μπισκότα με τις ζαχαρένιες και τους έδωσες και κατάλαβαν. Σου βγάζω το καπέλο ειληκρινά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ρόζ πιπέρι δε καίει καθόλου, έχει όμως μια ιδιαίτερη γεύση .....ή σ αρέσει ή δε σ' αρέσει!
      Πρώτη φορά το δοκίμασα και μου άρεσε πάααρα πολύ!!!

      Σ'ευχαριστώ!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλό μήνα.
    Ευκολάκι για μένα που δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με τα μπισκότα και κουλούρια και επιπλέον δελεαστικό για μέλος της οικογένειας που τρελαίνεται με τα πιπέρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!
      Είναι πολύ εύκολα στη παρασκευή τους και πολύ εύκολα και γρήγορα τρώγονται...

      Καλό μήνα.

      Διαγραφή
  3. Του απαίχτου τα πιπεροβουτυρένια σου! Από γεύση, από εικόνα, από έμπνευση...
    Excellent, ma petite!

    Καλό πιπεράτο μήνα!
    Z.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά που μου έδωσες ωραία βουτυρένια ιδέα!!!!!

      Μου άρεσε η ευχή σου....καλό πιπεράτο μήνα!!!

      Φιλιά Ζαμπία μου!!! Σ'ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  4. Α, πολύ ωραία εκδοχή για τα αγαπημένα αυτά μπισκότα που μοιάζουν αρκετά με τα shortbread και προσωπικά τα φτιάχνω πάντα όταν μου μένει ζάχαρη άχνη.
    Οι ιδέες όσον αφορά τα μπαχαρικά και τα βότανα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε είναι ατελείωτες. Το ροζ πιπέρι και το λίγο αλάτι είμαι σίγουρη ότι έκανε τα μπισκότα σου σούπερ γκουρμέ ψαγμένη λιχουδιά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα τα shortbread μου θύμισαν και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!
      Με τα μπαχαρικά όντως υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί...γι αυτό και τα έχω φτιάξει 3 φορές....με διαφορετικές γεύσεις!!!!

      Καλό μήνα και Σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  5. Να βάλω μια υποψηφιότητα...για 4-5 κομματάκια; Ή να το ξεχάσω δια παντός Peps :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου μιλήσω στα ίσα!
      Για την ώρα ξέχασε το!!!!!!!!!!!!! Δεν υπάρχει ψίχουλο.
      Αλλά θα φτιάξω μια δόση για σένα, next time!!!!

      Φιλιά Πηνελόπη μου!!!! Καλό μήνα!!

      Διαγραφή
  6. Τόσο όμορφα! Σε κερδίζουν με την υπέροχη απλότητά τους! Και από γεύση είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσουν, αφού λατρεύω τους πρωτότυπους συνδυασμούς -όπως ίσως έχεις καταλάβει...
    Πολλά φιλιά και πάντα τέτοιες ωραίες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ....ναι.....σ έχω καταλάβει...δοκίμασε τα ....είναι πολύ βουτυρένια και κάνε συνδυασμούς με διάφορα μπαχαρικά!!!

      Φιλιά!!
      Σ'ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία ιδέα! Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω αλλά δείχνουν λαχταριστά!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απλά αλλά πολύ ιδιαίτερα τα μπισκότα σου Πέπη! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μου ροζ πιπέρι και μου δημιουργήθηκε τρελή περιέργεια τώρα!
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!
      Κι εγώ πρώτη φορά το δοκίμασα.....έχει περιέργη γεύση και δε καίει καθόλου. Εμένα μου άρεσε πολύ!!!
      Για πες μου αν το δοκιμάσεις!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  9. Το μπισκοτάκι που αναπαύεται στο δροσάτο ποτήρι θέλω.Αυτό που με την πιπεράτη γεύση συναγωνίζεται την παγωμένη ανάπαυλα του νερού στα τοιχώματα του ποτηριού.
    Μένει ακίνητο ,ισορροπεί για το σκηνικό της φωτογράφησης,υπάκουο για την σωστή ανάδειξη της κάθε ροζ πιτσιλιάς.
    Εξαίσιο φωτογραφικό υλικό για ένα απίθανο βουτυράτο μπισκοτάκι!
    Φιλιά πολλά,πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ποιό νερό????????????????
      Τσιπουράκι είναι.....τα' φερα από δω, τα' φερα από εκεί....τα ταίριαξα....μπισκοτάκια με ρόζ πιπέρι και τσίπουρο!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα

      Σ' ευχαριστώ Φωτεινή!!! Καλό μήνα!!!!

      Διαγραφή
    2. Δεν το πιστεύω!!!!!!Μπισκοτάκι για ουζομεζέ πρώτη φορά ακούω!!!!
      Πέπη μου δεν παίζεσαι...και εγώ έμεινα ακόμα στον καφέ με μπισκότα...
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
    3. είδες πως αλλάζουν οι καιροί????!!!!
      χαχααχχαχχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Φωτεινή μου μη δίνεις σημασία! Έτσι είναι η νεολαία του σήμερα. χιχιχι!
      Την υποψιάστηκα την κατάσταση...αλλά δεν είπα κουβέντα!

      Z.

      Διαγραφή
    5. Xaxaxaxaxaxa...neolaia.......

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος1/4/13, 7:27 μ.μ.

    Τέλεια τα μπισκοτάκια, ιδιαίτερα πρωτότυπα με το πιπέρι και δίνουν και μια ανοιξιάτικη νότα (και μοιάζουν και με shortbread στην υφή)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φανταστική η ιδέα σου Peps. Ροζ πιπέρι σε γλυκά δεν έχω δοκιμάσει, αλλά έχω αδυναμία στα περίεργα υλικά και τα πρωτότυπα μπισκότα σου θα μπουν στο πρόγραμμα.
    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ δε το είχα δοκιμάσει καθόλου.....αλλά τώρα....ποιός με πιάνει!!!!!!
      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Να τα δοκιμάσεις και να μου πεις πως σου φάνηκαν!!

      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Αυτό το όρθιο μπισκοτάκι, που μου φαίνεται πως γελά περιπαικτικά, νομίζει πως θα τη γλιτώσει;
    Καταπληκτικά τα μπισκότα σου Peps μου!!!
    Καλό βράδυ και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρόσεξες?????????????
      Τυχαίο ήταν....κι εγώ αφού έβγαλα τη φωτογραφία το είδα!!!!!
      Δε τη γλύτωσε πάντως....

      Σ' ευχαριστώ!!! Καλό μήνα!!!

      Διαγραφή
  13. Πως μ αρέσει το ροζ πιπέρι!
    Εκανες υπέροχα μπισκότα Πέπη με αυτά τα μικρά ροζ μπαλάκια να σκάνε στο στόμα.

    Καλό μήνα

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ αρέσουν κι εσένα ε???? Είναι τσαχπίνικα!!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  14. ah Peps these cookies look delicious; I love the pictures!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πω πω πω πω!!! για άλλη μια φορά έγραψες φιλενάδα! λαχταριστόταταααααααααα!!
    φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Παγώνει η ζύμη στο ψυγείο... Μόλις τα ξεφουρνίσω, θα σου πω τη γνώμη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νομίζω ότι τα 20 λεπτά είναι πολλά! Μου παραψήθηκαν και τα έψησα μόνο 16 λεπτά. Βγήκαν πολύ νόστιμα πάντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πέλλα!!!
      Ο κάθε φούρνος ψήνει διαφορετικά... Τα συγκεκριμένα μπισκότα όντως δε θέλουν πολύ ψήσιμο.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν!! Με ροζ πιπέρι τα έφτιαξες ή έβαλες άλλη γεύση ..άλλο άρωμα????

      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια!!!

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα και καλό μήνα! Ναι, πιπέρι έβαλα. Απλά, βγήκαν λίγο αλμυρά. Τα έκανα γεμιστά με πραλίνα για να εξισορροπήσω την αλμύρα. Άνθο αλατιού έβαλα, όπως γράφεις. Αλλά και πάλι, εξαφανιζόλ όλα.
      Σε ευχαριστώ! Αύριο θα βάλω λιγότερο αλάτι και ένα κλικ παραπάνω ζάχαρη. Θα σου στείλω να σου πω.

      Διαγραφή