27 Νοεμβρίου 2014

Αυγά Μάτια Φούρνου σε Σφολιάτα

υλικά
  • 1 φύλλο σφολιάτας
  • 4 αυγά
  • 4 κουταλάκια τοματοπελτέ
  • 4 κουταλάκια κέτσαπ
  • 2 φέτες γαλοπούλα βραστή
  • 120γρ τυρί τριμμένο
  • ρίγανη
  • αλάτι
  • πιπέρι


εκτέλεση

Προθερμαίνετε τον φούρνο στους 180C.
Στρώνετε αντικολλητικό χαρτί σ' ένα ταψί.
Απλώνετε τη σφολιάτα στο ταψί, τη κόβετε σε 4 κομμάτια και ανασηκώνετε λίγο τις άκρες.
Απλώνετε σε κάθε κομμάτι από 1 κουταλάκι τοματοπελτέ και 1 κουταλάκι κέτσαπ.
Σπάζετε από 1 αυγό σε κάθε σφολιάτα. Μοιράζετε τη γαλοπούλα και το τυρί γύρω από κάθε αυγό και πασπαλίζετε με ρίγανη, αλάτι και πιπέρι.


Ψήνετε μέχρι να ροδοκοκκινίσει η σφολιάτα και ψηθούν τα αυγά.



34 σχόλια:

  1. Γεμισαν τα μάτια μου αυγά κι έγιναν αυγά μάτια!
    Δεν ξέρω πως να το πω αυτό που βλέπω. Πίτσα να το πω? Σφολιάτα να το πω? Τέλειο να το πω???
    Βοήθησέ με συνάδελφε....

    Αψογες και λαχταριστές οι φωτογραφίες σου σήμερα για ένα πανεύκολο και παν-τέλειο πιάτο!!
    Καλημέραααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και να το πεις, δεν μας ενδιαφέρει!!!
      Να το φάμε θέλουμε!!!
      Απλό, εύκολο και γρήγορο!

      Θένκς!!

      Διαγραφή
    2. Εννοείταιιιιιιιιιιιιιι!!!

      Διαγραφή
  2. Αυτα τα αυγα ματια ... μου κλεινουν το ματι!
    Τα λιμπιστηκα ακομη κι εγω που με τα αυγα δεν εχω και κανεναν τρελλο ερωτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. α τελεια!!!!! και πρωτοτυπα!!! αν και δεν τρωω το αυγο με τον κροκο να ειναι ζουμερος μου δωσες ιδεες να ξεφευγεις απ τα κλασσικα ματια και για μεζε γρηγορο για ξαφνικους μουσαφείρηδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι σα πίτσα που είπε και η Χρυσαυγή!
      Θα αρέσει σίγουρα στους φίλους!

      Διαγραφή
  4. Πολύ μου αρέσουν οι εύκολες, γρήγορες και ιδιαίτερα νόστιμες συνταγές!!!! Μου κλείνουν το μάτι!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ τα έβαλα σε πίτσα σήμερα τα αυγά αλλά και αυτό πολύ καλό και ευκολότερο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μου θυμίζει λίγο τα πέινερλί αλλά σε πλακέ έκδοση!
    Υλικά που αγαπούμε όλοι να έχουμε στο πιάτο μας και ειδικά όταν υπάρχουν σε αυτήν την ανεπανάληπτη γευστική συγχορδία!
    Εξαιρετικός συνδυασμός που τέρπει πρώτα το μάτι και μετά τον ουρανίσκο!
    Φιλιά πολλά,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι ωραία που ροδοκοκκίνισε η σφολιάτα και ήρθε η ιδέα και κάθισε επάνω της!

    Φιλιά μικρό μου!

    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα μεζεδάκια που σ' αρέσουν!
      Φιλάκια Ζαμπία μου!

      Διαγραφή
  8. Αυτό είναι το τέλειο πρωινό όταν ξυπνάς με το ζόρι και το μάτι δεν ανοίγει με τίποτα! Ούτε να ανακατεύεις, ούτε να ζυγίζεις, τα βάζεις όλα πάνω στη σφολιάτα, σπας και το αβγό και τελείωσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μου κάνεις πρωί πρωί και δεν είναι καν Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε πειράζει! Είναι για όλες τις μέρες και ώρες!!

      Διαγραφή
  10. Έλυσα το θέμα μου με το πρωινό! 2-3 ακόμα συνταγές να έχω σαν αυτή και τέλος! Πεντανόστιμα και πολύ εύκολα!Συγχαρητήρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. έχει δίκιο η Χρυσαυγή! σαν πίτσα σφολιάτας με αυγά!
    έτοιμο στο πι και φι! σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με "ξελύγωσες" νυχτιάτικα, Πέπη μας!
    Και ξέρεις κάτι, κάτι παρόμοιο είχε κάνει και η Ερμιόνη πριν λίγο καιρό και από τότε λέω να κάτσω να το φτιάξω για δεκατιανό του ΣΚ ...ακόμη δεν...όμως.
    Πάω να βγάλω φύλλο σφολιάτας από την κατάψυξη για να το ετοιμάσω το πρωί. Πάει και τέλειωσε!!!

    Όσο για την φωτογράφιση, δεν έχω λόγια :-) Οι δύο τελευταίες φωτογραφίες με κάνουν να θέλω να δαγκώσω την οθόνη μου.

    Χαιρετισμούς πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα τι ωραία πρόταση γαι πρωινό αλλά και για βραδινό!
    Τέλειος συνδυασμός τραγανής σφολιάτας και ροδισμένου αυγού! Εύγε!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν έχω δει, ούτε ακούσει τόσο πρωτότυπη, απλή και νόστιμη συνταγή!!!
    Θα το κάνω στα παιδιά μου, όταν θα έρθουν τα Χριστούγεννα!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ και σε συγχαίρω!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μάγδα!!
      Θα το ευχαριστηθείτε σίγουρα!!

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος1/12/14, 9:32 μ.μ.

    τελειο πεινιρλι αλα γαλλικα!
    αν ειχε και παστουρμα.....αχαχαχ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το μεγαλείο της απλότητας και της νοστιμιάς είναι αυτή η συνταγή!!!! Γρήγορη και υπέροχη νοστιμιά!!!
    Καλό μήνα Πέπη και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή