5 Ιανουαρίου 2015

Ρολάκια με Σολωμό και Μπρικ + Ένα Υγιεινό Γεύμα για 4


υλικά
  • 3 τορτίγιες
  • 200γρ καπνιστό σολωμό
  • 200γρ τυρί φιλαδέλφεια
  • πιπέρι
  • ένα μικρό βαζάκι αυγά σολωμού,μπρικ (δε θα το χρησιμοποιήσετε όλο)
  • άνηθο


εκτέλεση

Αλείφετε τις τορτίγιες με το τυρί. 
Πασπαλίζετε με πιπέρι.
Καλύπτετε με φέτες καπνιστού σολωμού και τυλίγετε τη κάθε τορτίγια σε σφιχτό ρολό.
Τυλίγετε με μεμβράνη και βάζετε τα ρολά στο ψυγείο για 1 ώρα.
Κόβετε φετάκια, τα βάζετε σε πιατέλα και γαρνίρετε με λίγο μπρικ και άνηθο.


.-.-.-.-.

Τα γιορτινά ρολάκια που είδατε ήταν το ορεκτικό ενός υγιεινού γεύματος για 4 φίλους.
Έφτιαξα επίσης Ταρτάκια με Κολοκύθα, Μανιτάρια και Μπλέ Τυρί, συνταγή προσαρμοσμένη από τις Veggie Sisters και για κυρίως πιάτο Σολωμό με Σάλτσα Κάππαρης και Πράσα από το The Healthy Cook.

Eύκολες συνταγές τόσο στη προετοιμασία τους όσο και στην εκτέλεση τους.


Για επιδορπιο είχα το Κέικ με Baileys από το Food for thought και τους πεντανόστιμους Κουραμπιέδες μου!

Όλη η παρέα ενθουσιάστηκε με το μενού και σας προτείνω να το δοκιμάσετε!

Καλή Χρονιά!


43 σχόλια:

  1. αχ πεπη μακαρι να ημουν η πεμπτη της παρεας και να γευομουν ολες αυτες τις λιχουδιες!!!!!
    Τα γκουρμε ρολακια σου ειναι πειρασμος!!!!!
    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος5/1/15, 10:44 π.μ.

    Καλά φάγατε και πέρσι!
    Καλή χρονιά peps!!!
    Τα ρολάκια σολωμού (και όλα τα υπόλοιπα) είανι του γούστου μου, λατρεύω τον σολωμό όπως και αν είναι φτιαγμένος. Το υπόλοιπο μπρικ το τρώμε με το κουταλάκι για να μην χαλάσει στο ψυγείο, σωστά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχαχαχα
      θα σταθώ στη τελευταία σου πρόταση....
      ΝΑΙ έτσι ακριβώς! το τρώμε με το κουταλάκι για να μη χαλάσει!!!!

      Σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  3. Η μια επιλογή καλύτερη της άλλης!!
    Καλή και νόστιμη χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ξανθή!
      Καλή Χρονιά να έχετε με μαγειρέματα και τρεξίματα!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα και χρόνια πολλά και από εδώ λοιπόν!!!

    Να σταθώ πρώτα στο γεύμα που σχεδιασες.
    Οι επιλογές σου είναι όπως είπε η Ξανθή η μία καλύτερη από την αλλη και όλες μαζί εξαιρετικές στο σύνολο.
    Εκανες πολύ καλή δουλειά και όπως πάντα, διαλέγεις τα καλύτερα!!!

    Τα ρολάκια είναι κατ΄αρχίν πολύ φωτογενή! Κατά δεύτερον πολύ πολύ νόστιμα και μέσα στα γούστα μου!
    Με την δεύτερη φωτογραφία έχω κολλήσει. Δηλαδή είναι τόσο ωραία που φαίνονται σχεδόν μέχρι και τα νεύρα στα φυλλαράκια του άνηθου!

    Η χρονιά μπήκε πολύ γευστικά και όμορφα για το μπλόγκ σου και έτσι εύχομαι να συνεχίσει!
    Σε ευχαριστώ που με συμπεριέλαβες με το κέικ μου στο τόσο τέλειο γεύμα σας!!!!!

    Φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα!!

      Δε θα μπορούσε να λείπει από το τραπέζι κάτι σοκολατένιο!
      Τι καλύτερο λοιπόν από ένα σοκολατένιο κέικ φουλ στο αλκοόλ!
      Μαζί με το γλυκό κι ένα λικεράκι χαχαχα

      Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!!!!!!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχα
      Ναι, λικεράκι που τρώγεται... χαχαχα

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά Πέπη μου!
    Ένας σοφά επιλεγμένος μπουφές,άριστα παρουσιασμένος ,καταπληκτικά φωτογραφημένος και φυσικά αριστοτεχνικά διακοσμημένος!Τόσο τέλειος ,που σχεδόν πονώ , όταν σκέφτομαι την αναποφασιστικότητα μου σχετικά με την επιλογή των εδεσμάτων σε παρόμοια περίπτωση .....
    Εξαιρετικές επιλογές που στιγματίζουν με την γευστική ομορφιά τους τις γιορτινές μας εκδηλώσεις!
    Κάθε φορά καταφέρνεις και προσθέτεις κάτι ,που καθιστά την ανάρτηση σου,άξια θαυμασμού!
    Φιλάκια πολλα,πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Φωτεινή!
      Κι εγώ μια βδομάδα θέλω για ν' αποφασίσω τι συνδυασμό συνταγών θα κάνω σ' ένα τραπέζι.
      Πάρε ιδέες! Μείνε συντονισμένη, θα έρθουν κι άλλες στο μέλλον!

      Σ' ευχαριστώ πολύ!!
      Χρόνια πολλά!!!


      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, κάθε ευτυχία να σου φέρει ο νέος χρόνος!!!
    Φοβερά ρολάκια και νοστιμότατα, κατάλληλα για ένα γιορτινό μπουφέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σούπερ υγιεινό αλλά και γευστικό το μενού σου Pepita μου!
    Το μπρι μπορεί να μην το τρώω αλλά είναι ομολογουμένως πολύ φωτογενές με αυτό το υπέροχο χρώμα.
    Οπότε θα τα καταβροχθίσω σκέτα τα ρολάκια σου, μαζί με τα υπόλοιπα του μενού! Για το επιδόρπιο δεν το συζητάω, εγγύηση!
    Καλή Χρονιά και ευτυχισμένη Pepita μου
    πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σκέτα σούπερ είναι!!!!

      Σ' ευχαριστώ Μίνα μου!!
      Καλή Χρονιά!!!

      Διαγραφή
  8. Πεπάκι μου αγαπημένο, όλα τέλεια! Αν αρχίσω τις μπουκίτσες, δεν σταματάω με τίποτα!
    Καλή χρονιά καλό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!
      Κανείς δεν αντιστέκεται στις νόστιμες μπουκίτσες!!

      Φιλιά πολλά Έρη!!

      Διαγραφή
  9. Πεπάκι από όσα βλέπουν τα ματάκια μου, τέλειο το μπουφέ σου!Μπράβο σου! Όσο για τα ρολάκια σου πεντανόστιμα και οι φωτογραφίες σου για περιοδικό γεύσης!!Καλή Χρονιά μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω χαίρομαι που σου άρεσαν!!!!
      Δοκίμασε τα!!!

      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  10. Υγιεινά, και πεντανόστιμα όλα! Εξαιρετικές επιλογές, όλες!
    Και αυτά τα ρολάκια, τόσο απλή ιδέα και τόσο νόστιμη, ιδανικό ορεκτικό!
    Καλή και γλυκιά χρονιά Πέπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κι' εμένα να είχες καλεσμένη, που δεν τηρώ κατά γράμμα τα της υγιεινής διατροφής, Πέπη μου ;-))) άκρως ευχαριστημένη θα έφευγα!!
    Πάντα τέτοια...
    Και για φέτος ακόμη νοστιμότερα σου εύχομαι.
    Καλή Χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαιριστώ πολύ Πηνελόπη!!!

      Καλή Χρονιά!!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά εύχομαι! Με υγεία και καλή τύχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Πέπη και καλή χρονιά εύχομαι! Με υγεία, χαμόγελα, αγάπη και νοστιμιές... πολλές νοστιμιές σαν κι αυτή που μας παρουσιάζεις. Μα τί να σου πω; Παρά το γεγονός ότι εγώ και το μπρικ δεν τα πάμε καλά... έχω χρόνια να φάω έστω και λίγο... τα έκανες τα ρολάκια τόσο όμορφα και τα φωτογράφισες τόσο τέλεια που τα λιμπίστικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Υπέροχα όλα!!!
    Καλή Χρονιά κι από δω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία!
    Έχω όλα τα υλικά για τα ρολάκια!!!!
    Αλλά κι εκείνο το κέικ σου είναι πολύ του γούστου μου! Δεν θα μου γλυκώσει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια!! Καλή επιτυχία αν και είναι πανεύκολα!!
      Να φτιάξεις και το κεικ της Χρυσαυγής, σούπερ είναι!!

      Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  16. Μπρικ δεν εχω δοκιμασει αλλα φαινεται υπέροχο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε το Αριάδνη κι αν δε σου αρέσει φτιάξε τα ρολά χωρίς αυτό!
      Σ' ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  17. Το μενού ξέφυγε από τα συνηθισμένα
    και όλα φαίνονται, και πρέπει να ήταν, γευστικότατα!
    Θα περιμένω πρόσκληση φέτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε ναι! τα μενού για καλούς φίλους πρέπει να ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα!

      Σ' ευχαριστώ Στέλλα!

      Διαγραφή
  18. what a tasty menu, have a great weekend, hugs & kisses !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα Πέπη, τί όμορφο finger είναι αυτό! Και η παρουσιάση σου τέλεια. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου Αθηνά!
      Σ' ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  20. ΑΥτές είναι γκλαμουριές!

    Τις καλυτερες ευχες μου για ενα μοναδικο 2015 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. καλέ πως μου ξέφυγε εμένα αυτή η ανάρτηση????????
    θα ξεκινήσω από τα ρολάκια σου που φαίνονται πεντανόστιμα!! ξέρεις είναι από αυτά που μου αρέσουν......;)
    χιχιχιχι!!!
    ευχαριστώ πεπίτα μου που συμπεριέλαβες και τον σολωμό μου μαζί με όλα τα άλλα υπέροχα πιάτα!!!! είναι όλα ένα κι ένα!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα καναπέ σου με έχουν ξετρελάνει, είσαι υπέροχη!
    Σ΄ευχαριστώ που μας μαθαίνεις τόσες νοστιμιές!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή