16 Οκτωβρίου 2016

Συνταγές που δοκίμασα από φιλικά blogs No 13




















5 σχόλια:

  1. ευχαριστώ πεπίτα μου που άλλη μια φορά εμπιστεύτηκες τις συνταγές μου!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου Πέπη! Καλημέρα, καλή εβδομάδα, ΧΟΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα μου αρέσει να βλέπω τις συνταγές από όλους τους φίλους μαζεμένες. Τους δίνεις άλλη πνοή και άλλο ύφος από αυτό που έχουμε παρουσιάσει. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που διάλεξες να φτιάξεις συνταγές μου!!
    Σε φιλώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το κέικ με καλαμποκάλευρο το έχω δοκιμάσει..τέλειο

    Αααα.. και τις φακές της Χρυσαυγής..
    Θέλω να φτιάξω τώρα και τα υπόλοιπα που έχεις βάλει..πάντα αυτές οι αναρτήσεις σου με ξεσηκώνουν ;)

    Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Πέπη! Η μόνιμη πλέον στήλη σου είναι υπέροχη!

    Τις φακές της Χρυσαυγής πρέπει να τολμήσω σύντομα, αν και όλες οι παραπάνω συνταγές φαίνονται ενδιαφέρουσες πολύ!

    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή